اخذ MBA هنرهای زیبا روشی برای مهاجرت به کانادا

همانطور که می دانید تاریخچه هنر ایرانی بسیار غنی بوده و به عنوان یکی از میراث های اصیل جهان شناخته می شود و شاخه های هنری متعددی را پوشش می دهد که شامل موسیقی، سفالگری، نقاشی، معماری، خوشنویسی و ... است.

در واقع هنرهای زیبا به واسطه زیبایی شناسی ایجاد و شناخته شده اند و  با توجه به پیشرفت تکنولوژی مواردی همچون عکس، فیلم، طراحی، هنرهای مفهومی، تولید و ویرایش فیلم نیز به این دایره اضافه شده اند. افرادی قادر به درک این هنر خواهند بود  که ذوق و سلیقه هنری داشته باشند.  به طور کلی می توان هنرهای زیبا را مجموعه ای از هنرهای بصری دانست که هر کدام از آن ها شرایط شغلی متفاوتی از سایرین خواهد داشت.

نقاشی به عنوان مادر و ریشه و بنیان هنرهای بصری می باشد و البته در زمره اولین رشته هایی می باشد که در ایران به آن پرداخته می شود. دانشجویانی که در این رشته مشغول به تحصیل می شوند باید علاوه بر استعدادهای هنری، از خلاقیت و روح هنری نیز برخوردار باشند تا بتوانند از سبک ها و تکنیک های مختلف نقاشی به منظور کشیدن طرح های مورد نظر خود استفاده کنند.

رشته های هنرهای نمایشی از دیگر زیر مجموعه این رشته می باشد. افرادی که علاقه مند به فعالیت در این زمینه هستند چنانچه بخواهند این رشته را به عنوان رشته دانشگاهی خود دنبال کنند می توانند در کنکور سراسری شرکت کرده و به اندازه خلاقیت خود در این زمینه پیشرفت کنند. گرایش هایی که در این رشته وجود دارد شامل ادبیات نمایشی، کارگردانی، نمایش عروسکی، صحنه آرایی و  بازیگری است. زمینه فعالیت مباحث ارائه شده و آینده شغلی هر کدام از این رشته ها با دیگری تفاوت دارد .کسب درامد در این رشته بسته به توانایی، فعالیت، تجربه و البته مهارت شخص متفاوت می باشد.

یکی دیگر از گرایش های موجود مجسمه سازی می باشد که هر فرد برای اینکه بتواند مجسمه ای بسازد نیازمند خلاقیت و آگاهی از فنون موجود برای ساخت مجسمه است که بایستی با تحصیل در این رشته و یا شرکت در دوره مربوطه نسبت به آن آگاهی پیدا کند.

از دیگر زمینه هایی که افراد علاقه مند به فعالیت در آن هستند موسیقی می باشد شما با تحصیل در رشته موسیقی و آشنایی با انواع آلات موسیقی خواهید توانست که در گرایش نوازندگی سازهای جهانی، نوازندگی ساز ایرانی و البته آهنگ سازی اطلاعات لازم را کسب کنید.

شعر و ادبیات نیز از جمله هنرهای معاصر ایران است که از زیر مجموعه رشته های گروه علوم انسانی بوده و شخص می تواند به صورت اختصاصی در این رشته کسب دانش کند  و در نهایت به عنوان استاد، ویراستار مجلات، گوینده، نویسنده، روزنامه نگار و کارمند بخش های فرهنگی اداره ها مشغول به کار شود.

معماری نیز از جمله رشته های گروه هنر می باشد که ترکیبی از هنر، ریاضی و علم معماری است. فعالیت در این زمینه نیازمند مهارت های تفکر خلاق، ارتباط موثر و کارآمد، تجزیه و تحلیل مشکلات، درک نگرانی های محیطی و فرهنگی و توجه به جزئیات است. زمینه های شغلی که هر فرد می تواند در آن ها مشغول به فعالیت شود به شرح زیر است :

برنامه ریز شهری، مهندسی عمران، مهندس مکانیک و طراح ساختمان

نکته قابل توجه این است که مهندسین معمار با توجه به تجربیات و دانشی که در این زمینه کسب می کنند خواهند توانست که در شرکت ها و سازمان های خصوصی مشغول به فعالیت شوند، که این امر در نهایت منجر به کسب درآمد متفاوتی خواهد شد. حقوق دریافتی معماران نیز با توجه به تجربه شخصی فرد، حوزه کاری و البته نوع طرح های اجرایی متفاوت است.

MBA هنرهای زیبا

تحصیل در زمینه هنرهای زیبا نیاز به زمان زیادی دارد و افراد علاقمند به آن قادر نخواهند بود که به صورت همزمان همه علوم را فرا بگیرند. شرکت در دوره MBA هنرهای زیبا موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان به تمام  افرادی که به مباحث هنری علاقمند هستند این شانس را خواهد داد که با تمامی زیر مجموعه های این هنر آشنایی پیدا کرده و در زمانی کوتاه، برای فعالیت در بازار کار آماده شوند. علاوه بر این، دانش پذیران علاقمند به هنرهای زیبا می توانند مهارت های به دست آمده از این دوره ها را با هم تلفیق کرده و از آن به منظور انجام فعالیت های متنوع بهره ببرند.

دوره MBA هنرهای زیبا، از جمله دوره های موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان می باشد که به عنوان هنرهای اصیل ایران شناخته می شود. دانش پذیرانی که در این دوره شرکت می کنند می توانند با طیف وسیعی از هنرها آشنا شده و در نهایت با کسب مهارت و توانمندی در آن ها ، امکان راه اندازی کسب و کار جدید را داشته باشند و بتوانند از این طریق به درآمد بالایی برسند.

هنر های زیبا به عنوان قدیمی ترین هنرهای جهان شناخته می شوند و شامل نقاشی، مجسمه سازی، موسیقی و شعر است. هنرهای زیبا تاریخچه غنی دارد که باعث شده توجه بسیاری از هنر دوستان به آن معطوف شود و روز به روز به توسعه آن افزوده شود.

این هنر همواره به دلیل زیبایی خاص و البته منحصر به فردی که دارد، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. امروزه با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی، مدیریت این قسمت با چالش ها و پیچیدگی های زیادی مواجه شده است، از این رو این بازار به حضور مدیران متخصصی نیاز دارد که بتوانند چالش های موجود را مدیریت کرده و مشکلات موجود را حل کنند. این توانایی ها، اکتسابی بوده و برای اینکه بتوانید در این زمینه خوش بدرخشید بایستی علم خود را به روز کنید و سرعت پیشرفت خودتان را مطابق با پیشرفت تکنولوژی مطابق کنید.

بنابراین برای فعالیت در این زمینه و به منظور اینکه بتوانید دید مدیریتی جامعی در این زمینه کسب کنید بهتر است که در دوره MBA  هنرهای زیبا شرکت کنید. در این دوره افراد اطلاعات کاملی در خصوص هنرهایی همچون فیلم سازی، نمایش و تئاتر، هنر پیشگی و اجرا و نویسندگی اخذ می کنند.

MBA هنرهای زیبا

بنابراین با شرکت در این دوره و اخذ مدرک  MBA در رشته هنر های زیبا خواهید توانست که  در هر رشته و زمینه هنری که دوست دارید فعالیت کنید و چنانچه در حال حاضر مشغول به فعالیتی هستید، خواهید توانست ک هدر آن فعالیت کنید.

موسسه آموزش عالی فن پردازان با بهره گیری از منابع آموزشی جامع و کامل خود توانسته است اعتماد تمامی دانش پذیران خود را جلب کرده، چرا که محتوای این دوره ها و البته برنامه آموزشی موجود به گونه ای است که فرد پس از پایان دوره به طور کاربردی از تمامی آن ها بهره خواهد برد.

علاوه بر این تمامی آموزش هایی که در این دوره ارائه می شود به گونه ای است که فرد را با زمینه هایی که خلاقیت و نوآوری و صنایع در آن نقش دارد آشنا کرده و شخص خواهد توانست فرصتی برای پیشرفت شغلی داشته باشد.

این دوره شخص را برای ایفای نقش در سمت مدیریتی در تمامی مشاغل هنری و فرهنگی آماده خواهد کرد. که این مشاغل شامل فیلم سازی، فیلم نامه نویسی، هنر های بصری و یا هنر های نمایشی می شود.

نکته قابل توجه این است که شرکت در این دوره شخص را برای ورود در عرصه مدیریتی آماده می کند. یکی از مزایای شرکت در این دوره در این است که فرد در پایان دوره این شانس را خواهد داشت که در اداره و سازمان ها فرهنگی هنری مشغول به فعالیت شود. از جمله شغل هایی که می توانید در آن ها به فعالیت بپردازید شامل مدیریت ارتباطات، کارگردانی و مدیریت پروژه استچنانچه در سمَت های یاد شده نیز نتوانید مشغول به فعالیت شوید، با توجه به توانایی هایی که آموخته اید خواهید توانست در هر حرفه مربوطی بهترین خود را به نمایش بگذارید.

به طور کلی با شرکت در دوره MBA هنرهای زیبا می توانید با تمامی آموزش های کاربردی که می توانید در زمینه های مدیریتی از آنها بهره مند شوید آشنایی پیدا کنید. اگرچه هنرهای زیبا به عنوان یک رشته سنتی شناخته می شود اما روش های نوین امروزی به منظور رفع مشکلات موجود در اقتصاد روز  می تواند به عنوان روشی مناسب برای چالش های موجود باشد. در واقع تلفیق سنت و آموزش های نوین همواره پاسخگوی افرادی بوده است که  با علاقه به این حوزه ها در صدد هستند که در جوامع امروزی مشغول به فعالیت شوند.

از جمله کارهای هنری که  امروزه بیشتر مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است فعالیت در زمینه موسیقی و البته هنرهای نمایشی می باشد لذا موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان در مباحث خود بیشتر به دو موضوع یاد شده پرداخته است. افرادی که در این  رشته ها تحصیل می کنند و یا به یادگیری آنها علاقه مند هستند می توانند با شرکت در این دوره شانس خود را برای موفقیت دو چندان کرده و همچنین با توجه به تخصص بالایی که در این زمینه کسب می کنند شانس بیشتری برای پذیرفته شدن در مشاغل موجود داشته باشند.

مدارک ارائه شده توسط موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان تماما مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان ارزشیابی مدارک WES کانادا می باشند که به منظور ارائه به دانشگاه های بین المللی ارزش ترجمه و اعتبار بالایی دارد. بنابراین حتی اگر قصد مهاجرت به کانادا را داشته باشید می توانید از اعتبار این گواهینامه بهره ببرید و در سیستم اکسپرس اینتری (ورود سریع) امتیاز بیشتری دریافت کنید.

برچسب ها :

نظرات و دیدگاه ها